Пропускане към основното съдържание

Какво значи успял? ...... 02.11.2014

Здравей, Дневник!
Не съм писал скоро в теб говорих си с камерата на телефона директно.
Тези дни се замислих над думата успял и какво значи тя. Какво всъщност значи да си успял в живота, тоест да си постигнал нещо. Разбрах че матерялното вече не е в тази графа, реално след определена възраст разбираш, че всъщност се бориш за семейство и обич. Другото е как да кажа задоволяване потребностите на семейството. Да няма гладни, жадни лишени от любов и разбиране. Погледнато по този начин аз до тук съм провал! Реален. Нямам свое семейство,смисъла на живота ми е да си платя сметките и да се наям, с една дъма "Живуркане". Осмислянето на живота е когато има с кой да го споделяш и както ти да имаш нужда от него така и този човек до теб да се нуждае от теб и взаимно да си давате сила да продължите напраед, обич и подкрепа не само в трудни моменти.
 Когато това се случи тогава може да се каже че си успял. Когато имаш семейството си и то иска да е с теб. Да когато имаш истинско семейство тогава за мен си успял човек!
Сега въпросът: как съм? Ми в дупката на собствения си упадък смятайки да си говоря с камерата всеки ден или през ден!!! Какво мога да загубя освен себе си?
До скоро, Дневник!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023