Пропускане към основното съдържание

Зъб до зъб 2... 13,11,2014

Абе то една беля да е ама то продължава...
Започнаха да ми правят разпадналия се зъб... цената се заформя от 160 лева като за отскок сещате се тук отново няма значение че си здравно осигурен. При обстоен преглед бяха открити още два кариеса от страната на операцията дето ми вадиха мъдрец ито отдолу. Там ги виждат още едни 120-150 лева. Това ме отвява директно в групата на бедните и изтерзани от зъбното си здраве си хора.... Парите като че за нищо ги нямат. А аз се чудя от къде да изкарам и да спестя за тези операции който трябва да се извършват нататък. Почвам да гледам все по-тъпо и не знам какво ми се случва! Докато живеех разхайтено и злоопотребявах с алкохол, цигари и кафе като отидех при зъболекъря и ми казваха "О колко добре поддържани зъби" Сега живея здравословно и се храня много по-малко и редовно. Избягвам алкохола, не пуша, спортувам и какво кариеси, разпадат ми се коронки по зъбите. Нещо не е в ред ама въобще. Какво стана се чудя. Потресен съм от случващото ми се и най-много заради това че ще карам на хляби сирене за да си оправя зъбите!!!
Е толова информация за днес... До скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023