Пропускане към основното съдържание

Зъб до зъб... 09.11.2014

Здравей, Дневник!
От няколко седмици насам имам проблеми с зъбите.
Първо бе мъдрец... боли здраво. След като го извадих и позарастна сега ми се разпадна друг зъб който е изграждан. Да разпадна се и то с последствия. Днес две последствия бяха оправени на цена от 100 лева, два от съседните зъби бяха с кариеси от вътрешната страна откъм разпадналия се зъб. За предотфратяване на допълнителни последствия трябва да положа в устата си още над 160 лева. Еквивалент на към една кофа железобетонна смес с арматурата.
Въпроса е с какво ми помага това, че съм здравно осигурен сега ще ви кажа..... НИЩО не се покрива от здравната каса. Тя не покрива изграждане на зъби, а само евтина пломба за която се доплаща труда, както не се покрива и лечението на венеца. Пълна глупост е нашето здравно осигуряване откъм зъболекарски операции. Абе щом си плащам прегеда и при личния си лекар. Тогава за какво ми удържат здравни осигуровки като си плащам за всичко? Защо да вярвам в държавата после? Защо да вярвам  на политиците който ме лъжат от както съм жив?
 В банковата система не вярвам много отдавна пък да не говорим за данъчната такава защото те са навързани нещата и МВФ тази голяма частна банка прибира и дирижира всичко! Давах здраве за пари сега ще си плащам за здраве.... Да ама ще си го избя аз като излезна на черния пазар на труда и хазарта, тогава ще ме фанат за малкия и най-много да ми направят вятър и подухат да е топла супата...
 Друго за сега не се сещам да се оплаквам то хвалба няма в смотаното ежедневие!!! До скоро!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023