Пропускане към основното съдържание

07.09.2014

О, Дневник!
Отново е онзи ден от седмицата в който пиша в теб поредните глупости и си изливам душевната пумия.
Така де дойде края на поредната седмица преминала като сън без никакво развитие. Цяла седмица валя дори вчера и днес изкарах колелото за едни 6 километра... много зле! Не мога да си карам мотора понеже нямам време да го закарам в сержиза да го оправят. Аз не мога поради липса на инструмент и време. Електронната поща на фирмата в която искам да започна работа не работи, не мога да стигна до тях в рабоно време поради това че е единтично или по-късо от настоящето ми. Нещата така брутално се разминават с желанието ми като, че времето и пространството е против мен. Та кой съм аз, че поне веднъж да успея в този живот.
Не губя надежда, всеки ден е ново предизвикателство и трчбва да се изживее до край! Реално няма за какво да пиша днес!
Ми щом е така до писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност