Пропускане към основното съдържание

24.08.2014

Здравей, Дневник!
Знаеш ли???? Да вече се изтърках да се полаквам всеки ден когато пиша в теб.
Но какво да ти пиша като не съм постигнал нищо съществено и лошото ме следва като магнит по петите. Всичи нещастия ме следват едно след друго, като че света се е обърнал против мен или някой ме е проклел. Животът ми смърди на провал, не че съм го искал и никога не съм искал да съм провал. Обстоятелствата го наложиха и цялата измама в която живея. Всичко което съм постигнал е резултат на много труд и кървава пот. Доста от нещата ми бяха отнети от недоброжелателни хора и някой директно откраднати. Винаги съм бил любезен и съм се опитвал да помагам на всички, а отсреща получавам само лошо. Затова сега съм садистично прям и не ми пука особенно за този или онзи и интригичките им. Който иска да говори за мен каквото иска зад гърба ми, това си е негов порблем. Аз съ си аз и не претендирам за величие. Аз съм си аз и ще се разтворя в нищото от където съм дошъл. Пред това само ще засияя силно и ще се превърна в супернова нали така идва края на звездите.
 Знеш ли има и още нещо. Искам да имам половинка в живота си, да и дам нежност и любов и да получа в замяна разбиране и подкрепа. Искам да видя светлина в тъмнината в която съм затънал. Искам и аз да се почуствам нужен от някой който ме обича. Искам да съ част от това което някой наричат семейство и да стана пълноценне човек!!
 Стига толкова пак почнах да пиша глупости...
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023