Пропускане към основното съдържание

10.08.2014

Здравей, Дневник!
Отново е неделя и както всяка неделя от време на сам ти цапам поредната страничка с мойте болки и страдания.
Както се досещаш още не съм на работното място което искам и нямам сили за някой неща който искам да направя. Е поне все още карам колело за удоволствие. Не съм в кондиция за дълги преходи заради натовареното ми ежедневие. Когато вършиш физическа работа през повечето време имаш нужда от ненатоварващи почивни дни. При умствено натоварване имаш нужда от движение. Е аз имам нужда от нефизическо натоварване, а от моменти на пълен релакс. Това не е като да караш колело и да не мислиш за нищо, а да натискаш яко скорост постижение. Сега карам като тези в парка... няма го настървениоето останало е сред дискоевте, барабаните, щангите и други. Опитах се да тръгна на обиколка на Витоша, но тежеста на главата и болките в краката ме отказаха. Не само това сутрин рано в хладното време най хубаво се спи... Имах нужда да не стана в 6 часа като за работа.
Друго, а да компютъра ми и смартфона ми вече са официални антики! Да процесора на телефона ми е равен на процесор на нов часовник, а компа ми е по-слаб от телефона на един приятел... А какво бе едно време 2 гигахерца за компютър. Е поне още работи и се държи.
Чаовника още тиктака и това е добре ще видим до кога! Края на другия месец ще закупя електрожена за проекта легнала триколка. Сигурно пролетта ще изкарам първата сглобена ако нещо не се прецака!!!
Толкова за днес, Дневник, до скоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023