Пропускане към основното съдържание

22.07.2014

Здравей, Дневник!
Трябваше да ти кажа вчера някой неща, но размислих и пуснах пост само за разходката си.
Днес се отдадох на мързел и удоволствие свързано с здравословно и не такова хранене. В смисъл глезих се, като няма кой друг да глезя ще се занимавам с себе си.
И така измина поредната самотна седмица от живуркането ми. Някой хора оцеляват, аз живуркам. Имам мечти все още и планове да ги осъществя. Тук идва голямото НО... Време пари работа по плановете. Имам скици, имам някой размери и градуси. Нямам матеряли, инструменти и помещение за започването. Колко би ми отнел проекта? Ми ако имам всички части и инструмента може би четири недели работа. Може би защото нямам. Може би защото нещата не стават от първия път идеално! Може би защото това което искам няма да стане скоро.
Да това е като с работата ми, не работя това което искам и няма скоро да работя. Поне живуркам.
 Щях да живея ако имаше за кой! Да замислял съм се защо нямам човек до себе си. Защото съм грозен, тъп? Може би защото съм твърде затворен и вече имам други разбирания за приятно прекарване. Може би е това, че разбираш ли не мога да издържам двама или трима човека – така нареченото семейство. Когато си сам е просто, когато сте двама всичко е общо и нещата се разпределят до момента когато станете трима... Тогава всичко е по друг начин, приоритетите са други, разходите са други. Аз искам да имам половинка в живота, но нея я няма.
 Обичал ли си, Дневник, някоя която никога не си срещал на живо, незнайно защо? Обичал ли си някоя за това което е, а не заради външноста и? Обичал ли си душата на човека и искал ли си да споделиш живота си с него защото има нещо вътре в себе си? Обичал ли си някоя без фасадата и отвън?? Обичал ли си без надежда че някога ще получиш обичта на другия човек? Когато я получа може би ще заживея.... може би!!!
 Ех проста самота, защо си се загнездила в живота ми и кога ще си тръгнеш!?!?
Нещо пак задълбах там където не трябва. А исках да кажа и нещо друго. От 1998 г. не съм слагал и не съм носил часовник на ръката си поради причина, че кварцовите умираха средно за месец два както и електронните, а механичните забравях да ги навивам или ги потапях пак до седмица. Механичните бяха от типа Ракета, Москва или Восток. Сега ще се опитам отново да нося часовник, Не е нов, но работи все още. Да ви го представя Orient наименован е така: 496WB4-71CA, автоматичен модел с 21 камъка, втора употреба е. Надявам се да издържи над два месеца затова си взех нещо втора ръка. Нов щеше да ме боли много ако на втория менсец си замине, а аз ще го изплащам една година!!!
И така доста е запазен за годините си и не знам каква му е историята или на кой е принадлежал прeди. Сега ще започне историята му при мен. Смятам да го тунинговам и гравирам като мой ако издържи над два месеца! Сега му бе първата седмица на ръката ми, в повечето време когато не съм на мотора или на байка го нося. Казаха ми че е много вредно за него моя екстремизъм (вибрациите) все пак от движението на ръката се самонавива, при много екстремно движение може да се повреди така, че като съм с колело или мотор в раницата му е удобно!!!
Толкова за днес и тази седмица, Дневник, до писане!


Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност