Пропускане към основното съдържание

20.07.2014

Здравей, Дневник!
Долу някъде в мътното ми съзнание е неделя... да бе наистина е неделя и е време да нацапам страничка с простотията си.
След като вчера бях на малък пазар: внесох си вноската за телевизора, вноската за гражданската, вноската за кабелната телевизия, за парното и не щеш ли взех едни огледала и ръкохватки за мотопеда. Направо е гадно да се извърташ наляво да видиш аджеба кои ти се завира в банкета и се опитва да те бутне отзад! Взех си и хубава помпа, че тази ръчната малка направо ме убива докато напомпам 2 атмосвери на колелото и вече съм плувнал в пот. Не можах да карам поради две причини: първо в Събота се разкарвах до два да плащам после си валя до почти седем, а днес жегата ме удари зле и едвам дишах през деня. Тези резки промени в температурата и високата влажност от време на време ми разказват играта на синусите. Топлото е добре ама влагата като удари и направо си говоря като болен. В края на другата седмица ми завършва възтановителната програма за краката. Форма нямам никаква и предполагам в събота ще съм в провинцията или някъде с колелото на малко снимки, но лежарно и бавно. Състезание няма да правя с никой.
Относно работата... свиквам бавно, но все пак искам да работя в сервиз на официален представител на дадена марка и да специализирам. Реално още не работя това което искам. Чудно ми е дали изобщо ще го работя някога.... ама това не е от значение важното е, че още съм жив и живуркам сред ширещата се немотия в държавата. Парите не стигат, днес се замислих, че не съм ходил на почивка (ваканция) в курорт или някъде извън София дори за почивните дни, събота и неделя. Това, че гостувам на баща ми, не се брой. Всичко е надолу ама толкова затънало ми е, че ми се гади. Уффф... продължавам да се оплаквам след като се похвалих с плащането на сметките си. Ей ама съм ги платил!
Айде стига толкова хвалби, лека и мека седмица си пожелавам и до следващото писане.
До скоро, Дневник!
П.П. кой е измислил синузита да му оберат лайката!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023