Пропускане към основното съдържание

13.07.2014

Е.. как е Дневник!
Дойде отново неделя, работя здраво и не знам колко още ще издържа. Не че не мога да работя, но се стремя да работя друго.

Днес покарах колело с познати и си изкарах много добре доказвайки си, че съм загубил форма и то много зле съм станал!
Ето го и маршрута: http://www.runtastic.com/sport-sessions/268244552  приложението се погрижи да хване това онова


, а аз хванах друго...
как да не харесваш излизанията сред природата... да те хапнат комари, да се драснеш на шипки, капинак... да се разведриш от ежедневието!!! Другото през седмицата майната му!!! Аз ще припадам да почивам, че съм здраво уморен и краката май пак ще ме заболят!!! 
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност