Пропускане към основното съдържание

06.07.2014

Йо Йо Йо, Дневник!
Дойде още един ден в който да ти цапам страница. Както се сещаш е неделя... поредната от моя живот.
Изминалата седмица не бе една от добрите и освен, че си смених преден амортесьор с пружина(макферсон) на бракмата с такъв втора употреба здрав за приблизително 20 евро пълен комплект с друго не мога да се похваля. Заради интензитета на новата ми работна позиция още не съм карал колело и това е почти две седмици. За сметка на това му направих лека профилактика и може другата събота да поизлезна да покарам леко. Болките в колената са много по-малко и почти ги няма и ми казаха да не се натоварвам много. Гледаики клипове с хора каращи триколки започвам да се нервирам, заради това че нямам тази възможност. Реално бракмата "автомобил" която карам барабар с мотопеда не могат да покрият цената на една нова триколка от тези който искам да карам. Тъй като вече имам плановете остава да събера частите и инструмента за да си сглобя за мен. Проблема е че ще похарча същата сума за инструмент и части като за нова триколка. От друга страна инструмента може да ми изкара някой лев ако направя и на някой друг, поне да мога да си изплатя похарчените за инстромент пари. От 8-9 годишен си мечтая да живея в къща и да имам работилница където да създавам разни неща от метал, епоксидна смола, плат и дърво. Абе тъй наречените самоходни машини и да поправям и тунинговам автомобили и мотоциклети. Не знам ког и дали това ще ми се сбъдне, но ако желаеш нещо с цялото си сърце то рано или късно става. При мен май това ще е доста късно.
Е имайки предвид че не работя това което съм учил, ми с иска да имам възможноста да си изкарвам хляба с професията която имам по диплом. Ех, мечти!! Ех, надежди!! Всичко според мен е въпрос на време и най вече на усилена работа за усъвършенстване на възможностите ми! Между другото, Дневник, знаеш ли, че базовия инструмент за един механик възлиза на 7-8 хиляди лева което е доста голяма инвестиция. Другото интересно че няма механик който да си дойде в даден сервиз да работи докарвайки си инструмента. Сервиза тук му го усигурява. Ми аз мисля, че точи инструмент който се предоставя трябва да се изплати от механика и да си остане за него. Реално за 4-5 години ще е достатъчно захабен и ще трябва да се подменя. Пак задълбах в подробности.
С дяв думи искам отново да се върна и да работя като механик в оторизиран сервиз и да специализирам автоматични скорстни кутии, както и диагностика....Е много се разписах.
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023