Пропускане към основното съдържание

29.06.2014

Здравей, Дневник!
Така и така нещо не съм у ред (здравословно) днес раших да почна да си напиша некой мисли от рано. Така де аз по принцип не съм у ред, ама сега съм неразположен от някакво ядене дето съм изсипал в коремната си кухина. Измина поредната седмица от приятното ми живуркане. Промених местоработата си и сега натоварването ми е 90% по-голямо. Направо съм скапан днес и за колелото никой не може да ме накара да го карам поне днес, а и съм привързан към туалетната. Болят ме крачетата под капачките и капачките ме наболват ама съм взел мерки и пия някакви илачи за ставите от тези кадето ги водят еко. Изглежда съм спал на течение и съм се простудил. Къв съм прост а?
Надеждата крепи човека.... Аре ще пиша после, че нещо ме сцепи главандурата!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност