Пропускане към основното съдържание

"Ubuntu 14.04 LTS" след няколко дни

Да от няколко дни съм с новата LTS версия на тази Линукс дистрибуция и ъпдеитите продължават. От време на време "Огнената лисица" се крашва но това е нормално, някой сайтове и преди я крашваха, а така и не я оправиха дори под прозорците ми то за два сайта не си заслужава!
Забелязах, че сега прозорците които не са активни пrи основна тема на десктопа все едно са навътре в екрана, 3Д илюзия защото ако вкюча 3Д на моя кофтор ще спре да работи. Стартира с две до пет секунди по-бавно,а това че мога да обработвам видео не значи, че то става бързо! Якия ми двуядрен-двугигахерцов процесор при конвертиране на едитнатия матерял от 5 минути се забива за следващите да кажем 30-40 минути. Превключването на клавиатурата кирилица латиница вече можах да си го наглася да е alt+shift както бе на старата TLS версия. Доста ми бе неудобно досега с ctrl+alt не знам защо, но горната комбинация ми е по удобна при писане и бързо преминаване от едната на другата клавиатурна подредба.Да и определено не ми открива фотоапарата, а преди можеше да го свърже като външен диск сега fujifilm JX500 не се връзва! До сега други много шокиращи неща няма видяни от мен по системата. Ако забележа по нататък след продължаващите ежедневни ъпдейти може да напиша още!!!!
До тогава!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност