Пропускане към основното съдържание

25.05.2014

Здравей, Дневник!
Отмина още една седмица, от оя живот в самота и отново мога да кажа че съм на ръба на безпаричието! Без човек до мен който да ми дава енергия и подтик да върша подвизи и да ми помага да живуркам вече ми е самотно. За това трябва да се стимулирам сам за да свърша нещо и това не е никак лесно за инат като мен.
Търсенето на причина да станеш сутрин. Да направиш нещо... не, че нямаш енергия, няма го желанието. Ако го нямаше мотора да се занимавам и да се цапам с масло и грес още да си лежа в леглото. Е намерих причината за ремонта на мотора и тя е благодарение на скутер сервиз...никога повече там!!!

парче от осигурителния пръстен на буталния болт извадено от картера!
Съседа гамен и неговия суббас думкащ по цяла нощ до някъде ме изтощава допълнително и до 12 на обяд някъде съм доста неадекватен.... после съм инерционно носещ се! Мога да направя основен ремонт или да стигна до Русе с кола в това състояние... проблема е, че не си спомням как точно е станало, но хората около мен ме гледат странно, защото изглежда съм отговарял и държал адекватно според тях! Тоест не съм изгледжал сънен,не съм заспал и съм си говорил с тях разумно.. темата, ми за неща който въобще не мога да зацепя, че съм можело да кажа толкова философски. Тормоза от съседчето вече ми писна!!!
Пуснах си поредния фиш за тотото и единственото което ще направя с печалбата е да се изнеса в къща, някъде в покрайнините далеч от гамена!!! От 36 години живея в панелка и мога да кажа, че не мога да понасям тези блокове заради гамени съседи като този от съседния вход. Лятото дойде и мисля не излизам лятна отпуска, защото зимата ми е по гот да си седя на топло дома от колкото лятото да ида мизерен някъде да почивам. А както гледам освен при баща ми да ида, че пари за почивка няма! Еи ама като ти орежат заплатата не било никак лесно и хубаво. Давай напред още малко само да си намеря друга работа... пък може нещата да се пооправят. Сега ще залягам да направя размерението и чертежите на легнала триколка и някой ден ще си сглобя една!
Е до скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност