Пропускане към основното съдържание

18.05.2014

Здравей, Дневник!
Как да не ти изцапам още една страница! Нали е неделя и по традиция ще пиша в теб!
Да отмина още една седмица.... какво!!!
Още една напрегната от към търсене на нова работа седмица. Пуснати писма с автобиографии: 10 на брой. Обаждания от потенцялни работодатели 0 ама направо си е О-кръгла. Обявите за работа се повтарят на две седмици и мен не ме викат, сигурно защото не съм подходяш за хамалогията или за механиката пък те не могат да си намерят подходящия балък. То аз не ставам!! Така или иначе още работя и се занимавам с монтьорство за мене си през съботата и неделята.
Имам една добра новина... Скутеро го запалих и ще го разработвам, само да му сделат грънците, че стана манджа с грозде. Това AM6 двигателя е голяма пъстрота на цилиндри и накраиници за ауспух, както и запалвания и подобни.Стандарта е да го и у стандарта(всеки за себе си). АМ6-5-4-3, но само отдалече си приличат. Сега като оправя и грънците ще се заровя и в електрическата система, че и тя нещо е хряс... тука има тука нема! Иначе механично го сглобих и работи...разработка малко и на масура както му викат.

До скоро, Дневник!Понякога си мисля дали да не бе по-добре да си взема от онези тоалетна чиния тип скутери... ама не имам един такъв на едно село и направо ме отфращава позицията на седене. Пък и колездач съм, ако не си прекрача рамката все едно не съм се качил да карам... Още малко ще дам за него и трябва да почне да ме кара, че ми писна да го правя!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност