Пропускане към основното съдържание

16.03.2014

Здравей, Дневник!
Както всяка неделя и тази ще ти нацапам страница. Да отмина поредната тъпа и гадна седмица и както винаги гадното време е винаги в почивния ми ден.
Бля, бля, бля, изтопосах и първата снимка на талигата си която ще възстановявам това лято. Така наречения мотопед който си закупих преди да се разпадне и сега ще трябва да го накарам да се превърне в истински. Но както винаги това става с пари.... а те свършиха. Кредит има да се връща и то поредния затова постепенно и бавно ще стане мотопед от талигата. А как исках поне веднъж да си взема нещо и да не го поправям постоянно. Може би някой ден и на мен ще ми се случи нещо хубаво. Някой ден....
А сега за какво да пиша... Мисля че съм се изчерпал, нищо определено хубаво не ми се случи през изминалата седмица. Шест работни дни и един чистене и пране.... да бе когато съм първа смяна от рано и докато се прибера, само от пътуването съм като пребит. Предимството да живееш сам е в това, че не можеш да обвиниш накой друг че ти е нацапал. Лошото е, че няма кой да ти помогне да си изчистиш, а най-гадното е че няма с кой да си поговориш за нещата. Хубаво е когато има кой да те подкрепя и вярва в теб, а когато и ти имаш същото отношение към него това подложено и с взаимна обич това е семейство. Другото е игра на интереси и не ме влече.
Знаеш ли, Дневник, мисля че виобще нямам какво друго да кажа.... така че, до скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност