Пропускане към основното съдържание

09.03.2014

Здравей, Дневник!
Неделя е и отново е време да напиша нещо в теб. Ако не сеоплача ще се похваля... или и двете!
Много хора постоянно ми повтаряха, че на моето колело не могат да се сложат 28 инчови колела и да се кара както, като MTB така и като хибридна шосейка. Както и да го гледам за мен това бе възможно и много пъти съм го мерил с измерителни инстроменти и пробвайки с шосейни капли. Едва вчера Стефчо от сервиза ми наплете по мое желание 622x13 капли на MTB главини с диск. Ползването на диск ще намали нуждата да сленям много компоненти за да преминавам от едните към другите капли и гуми. Сега само подменям и продължавам да карам. И за всички за всички който казваха, че това е невъзможно е насладете се.
MTB рамка и вилка с 28' 633x13 капли и гуми 700x20c за шосето и разбира се както се досещате с малко движение и само с подмяната на гумите този велосипед се превръща в нещо много различно. Луд ли съм или просто искам да да си докажа нещо. Следва това което си закупих скоро, но постепенно сега съм нямащ нали така, трябва да връщам купища пари. За да си го възтановя и да ми върши работата за която си го взех.
Има ли две колела ме привлича като муха лайно или пчела мед. Безнадежден съм когато стане  въпрос за работа по автомобили и разни други колесни машинки.Е нямам каво повече да напиша за днес. 
До писане, Дневник! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

За застраховка гражданска отговорност