Пропускане към основното съдържание

02.03.2014

Здравей, Дневник!
Отново е неделя и честно да си кажа не ми се пише особенно за каквото и да е било.
Изминалата седмица не ми бе от най-хубавите, а и не искам да се хваля сега с това което си взех. Откачих, исках го много и да матерялно е! Това не е повод за гордост и никога няма да ми бъде повод за гордост, но се случи и не съжалявам. Вече не искам да живея като някой който се притеснява от всичко.... Чакай какво ще стане утре. Ако ще става ще става. От момента в който ми писна да нямам, е сега нямам повече, но не ми пука особенно. Нямам с кого да си споделя нямането и мисля, че това е най-важното след това да следваш мечтите си! Аз ги бях заровил за да бъда примерен, да съм точен, да могат да кажат че може да се разчита на мен. Сигурно и за това съм сам или не... От рождения си ден на там искам да следвам мечтите си това което исках отдавна. Да се занимавам с ремонт на коли и мотори и други превозни средства професионално, а не да съм складов плъх.
 Хобито ми фотографията, я оставям на любителки полупрофесионален фотоапарат. Докато наистина се науча да снимам и направя собствените си шедьоври. Това се постига с използването на пълния капацитет на тялото и обектива. Реално аз дори не съм достигнал и половината. До три месеца смятам новата ми придобивка да ми помага с хобито ми!!
Добре де ще си кажа взех си скутер! Малко не изглежда като скутер, но повярвайте ми скутер си е с ръчни скорости. Щом максималната ми скорост на шеста с пълно завъртане на масура на газта по нанадолно където с шосейката правя над 66 незнам колко защото километража спираше да отчита, а с хибрида дет си го сглобих с предавка 46 към 11 зъба докарвам 65 км/ч. Да познаите колко вдига скутера..... сещате ли се защо го наричам скутер.... направих 56 километра в час надолу! Бях залегнал на мотора и каската ми почти опираше километража, а наклона си бе доста върл нагоре свалих на първа да го кача, с баика съм на втора, но това е друга история. На равно си държи 42 км/ч което си е разрешена скорост за скутер. А да ще ви покажа и примерна снимка! Не е моя и не е на реалния екземпляр, цветовете са съшите, просто да придобиете представа!
Харектеристиките му... кубатура 49,00 кубически сантиметра, Скорости 6, конски сили не точно 4, максимална скорост на баир 22 км/ч на втора, че после и толкова не може, надолу вече написах. Да ми е честито заедно с новия кредит!!! А да това забравих да спомена... ама сещаите се де!!!
Токова за днес, Дневник. Утре е празник и ще чистя в пещерата, че съм зарязал нещо тази деиност нали миналата събота бях на работа, неделя почивах, а обикновенно това е деня на прахосмукачката. Нищо утре празнично ще се развъртя с парцала!
До писане, Дневник!
П.П.: Ей, ама да не каже нещо човек да се похвали.. зли езици и очи веднага се огледаха и всичко наопъки тръгна!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023