Пропускане към основното съдържание

16.02.2014

Здравей, Дневник!
Така и така е неделя и така и така нищо определено и съществено не се е случило в моя живот, сядам да нацапам една страничка....
Страничката ще е бързо изцапана... ПЛЯС..
М/у Суходол и Иваняне

В полето към с.(кв.)Клисура

Пътя през полето

Поглед от клисурския път към Витоша
С две думи открих сезона за пресеченото каране с леки извън пътни отсечки. Снимките са от телефона който ползвам като велокомпютър с карта,час компас... и бля бля. Фотоапарат при тази разходка не бях взел защото тествах велосипеда си. Определено мога да кажа, че си заслужава всяка отделена стотинка. Но има още нещо което трябва да му направя 28" капли и гуми с нещо от рода на 25-30мм циклокрос. Тогава може би ще съм истински доволен.
Да определено докато го допреправях последните няколко месеца и с лошото време и празниците загубих доста от формата си. Но мога да кажа, че при сегашната си конфигурация ми е много точен и на възможностите ми. При изкачването към клисурския манастир осъзнах че 30-32 предавката при шосейния е доста по-лека. От друга страна няма разлика при този наклон там дали ще буташ или ще караш байка си на тази предавка. Усилието е еднакво, но и в двата сучая според мен е по-добре да караш!!! Това ме навежда на мисълта, че 28 цоловите тънки гуми при асфалт дават голямо предимство като с дебелина 2-3 см докато 26 цоловата с размер 26х1.9 е с дебелина 4.5-6 см и копае по-добре при калните и песачливите терени. Определено ми трябва комплект 28 цолови капли за да тествам дали това което мисля е вярно. Това е проекта който ще осъществя евентуално за рождения си ден като подарък... или мотор... или фотоапарат!!!!!
Олеле по-добре да приключвам за днес драсканиците!!!!
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023