Пропускане към основното съдържание

09.02.2014

Здравей, Дневник!
Колко обичам да съм болен събота и неделя само... блях!
Днес докато си боледувах и се тъпчех с храна поради това, че друго не ми се правеше. Филмирах покрива на съседния блок...
Интересно място където целодневно се подвизават над 30-40 гълъба. Може би нещо като място за сбирки....
Все още не мога да реша какъв мотор да си взема: пистов скутер или ендуро такъв. А ако скоро не реша ще имам да изплащам не скутер, а фотоапарат на Canon спрял съм се на модела D600 тъй като най ми допада, а и работи с много обективи. Реално се чудя дали си заслужава инвестицията като знам че утре може да не съм на работа. Не затова че съм болен а защото просто ще ме освободят. Може би ще ме потраят още малко.... Колко три месеца ми останаха май и ще ме подгонят!
И да дойдем на думата. Свърши поредната седмица.
 Мразя един от съседите си и ще го застрелям в главата при първа възможност за да не се мъчи. Шибаняка не може да разбере, че нощно време се спи! А гадната музика която пуска ме кара да ми избиват комплексите за убиване, стреляне,рязане с ножове и побой с весник труд (пернишка версия). Това че съм фен на операта,готик рока(както и всичките му версии останали) и госпела не го интересува защото той няма да ги чуе нощно време. А и си ги слушам доста тихо. Така че: Съседе начукай си го!!!! Защото ако аз го направя ще трябва да те лежа!!!!
Относно онзи измамник от Етрополе господин Гарвански да е жив и здрав, а с парите дето ме завлече да плаща за никролози на най-скъпите си. Да писна ми и мисля че превъртам. Може скоро да е окончателно и да разбия нечия мутра нищо че съм някакви си 78 килограма мускули и кокали.
Да време е да се успокоя малко... Малко тай-чи и ушу упражнения ще ме закрепят да не изригна. Временно спокоиствие. Трябва ми къща с двор и гараж!!! Започва да ми става фикс идея!!! Да стана ми фикс идея!!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023