Пропускане към основното съдържание

02.02.2014г.

Здравей, Дневник!
Тъй, тъй... Отново е неделя и тези дни взех едно решение: Постовете ми от днес ще са озаглавени с датата на която са написани, само някой от тях ще имат имена...
И така отминалата седмица не ми бе много приятна. Но се сдобих с няколко нещица за манията ми по катането на двуколесни превозни средства...





Две фанелки и две горнища. Много хубаво че си ги намерих. Последното нещо което търся за досглобяване на колелото са едни спирачни лостчета..
Така изглеждат и ще ми бъдат много полезни както се познавам какъв екстремист съм. Пратил съм запитване до повечето Софийски магазини за велообурудване и в велофорума. Сега ще чакам... Друго друго.... ми много здраве и пари защото това не ми стига все!!!
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023