Пропускане към основното съдържание

Недумай... бре! (12.01.2014)

Здравей, Дневник!!
От га не съм ти цапал сттраничките, а?! И да доде неделя и аз се захванах да цапам...
Днес, Дневник, бех на село - близо е на 20 километра.... още са разкопали главната улица дето оди до бизнесцентъра нали слагат влак. Ма с влако и два автобуса се дотътрих до пещерата на баща ми. Там на село на всякъде има велоалеи. Хората карат колело!! На всеки 10 един кара.... и така в цялото село... много хора карат ама има условия!
Някой ден и у моето село ще напраат велоалеи, па и повече 'ора че карат колела. То кат имаш условия караш, кат немаш дремеш. След като съ прибрах са ми е едно такова никакво.. то като знаеш че си на работа на другия ден и не ти е весело. То който работи това дето иска може да му е весело, ама аз работя за да оцелявам. В деня който започна да работя това дето харесвам, ще се похваля публично и ще друсна едно хоро и ще зема да си намеря и жена и деца ще си направя. Щото като си щастлив праиш чудеса!!!
Да кажем нещо и за изминалата седмица... реално баси ши*ната, нереално гнусна, абе не ми се говори. Каква е полуката - не съм доволен и ще взема да гръмна бойлера. Той преливника одавна прелива остава всичко да изгърми в някаква посока и да отнесе част от главата ми и всичко ценностно дето са ми набивали в кухата лейка!! Всичко отива на майната си и както се е засилило скоро ще прескочи майната и се запъти да иде по дяволите. Само да не гръмна некой в изкофяването, че ще стане ко не требе... аре стига за днес..
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023