Пропускане към основното съдържание

Силата ZZZZZZZt

Здравей, Дневник!
Чувал ли си за силата.... за силата на различни неща...
За силата на тока? 0.3sec Може да те убие може, да те вразуми или да станеш по луд! А може и да спре да ти пука като в моя случай!
Виждали ли сте дъгата когато вали? Виждали ли сте дъгата на електрожен? А двете в едно.... не е ли красиво, толкова красиво колкото и опасно, наелектризирващо въздуха с невероярна сила и красота на цветове... Сила на привличане и на отблъскване, колко много сила с толкова малка опаковка. Обещавам повече на не правя така и да работя с ръкавици. Но чувството е невероятно... някак си усещаш гъдел преминаващ по кожата ти карайки всяко косъмче да се бори за своята независимост. С всеки мускул усещаш лекия тонизиращ преминаващ по кожата ти високоволтов ток. Преминаващ по малка и тясна пътечка следващ най ниското съпротивление от едната до другата ти ръка...
Ама какво съм се разписал за тези глупости пък и лепнах и снимка. Седмицата свърши и наближават празници и високите сметки за парно и ток! Аз не създавам проблеми, те ме следват неотлъчно и то от скоро. Може би защото наруших обещанието си да не тегля кредит който ми трябваше. Може би оня горе не е доволен от решението ми да пооправя пещерата в която живея от 20 години, а може би трябваше да поканя онази девойка от метрото на кафе. Кой знае?!??? Лошото никога не идва само, то винаги ходи по двойки или тройки. А при мен се влачи между два и три месеца!!! :-) Знаете ли затова почва да не ми пука и карам през просото. Какво мога да загубя? Аз фактически нямам нищо освен себе си! Така че главата горе и с бойна крачка напред. От ток няма да умра, то се е видяло...
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023