Пропускане към основното съдържание

Последната неделя...

Здравей, Дневник!!
Отмина поредната седмица от тази година и след няколко дни ще празнуваме започването на новата такава.
Определено възтановяването ми на коленните връзки отне много повече от два дни. Вчерашното топло време и разходката ми за части за велосипеда пък ми донесе много голямо неразположение. Подцених "топлото" време и разходката си пеша направо ме заби в треска. Точно преди да ме забие в креватно положение, потящ се жега и стискащ тракащи от студ зъби, завърших моя "Франкенщайн".... ммммуахахахахах то е живо... да де има да се пипне тук там, финни настройки. Да се тества на пътя, после и извън него.... около него, разбирате ме какво искам да кажа...
Може би очаквате да правя равносметка на отминалата година.. Е как да кажа- Блях достатъчно ли е?!? Нищо не е по-добро. Получили сте прозрение, добре и аз и то е:
Не продавайте земята си за пари, защото тя е всичко което имате!!!!
Звучи ли ви познато, ако да, знаете ли че вашата земя не се оценява само с пари, а и с кръвта на предците ви!!!!
Сметките ги има и те не се променят... идват редовно и трябва да се плащат! Е хубавото през тази година бе само едно ЖИВ СЪМ на пук на тези около мен, все още но не се знае колко!!!
До писане, Дневник, че започнах да пиша глупост!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023