Пропускане към основното съдържание

Напразни надежди

Здравей, Дневник!
Всеки от нас е имал някакви мечти или надежди за нещо по-добро и по-хубаво. Всеки от нас си прави илюзията, че утре деня ще е по-хубав. Знаеш ли аз изгубих тази илюзия. Утре не е по-добър ден. Утре не е сега и не знам дали ще има утре за мен.
По всичко видяно и чуто покрай мен излиза, че аз съм деинствения който се готви за края на илюзията наречена икономика на България! Утре като станете се запитайте, защо ви се плаща по банков път. Защо правителството постоянно се съобразява с някакъв фонд. Дали изобщо сме независима държава. Отговора е не! Ние сме роби отново, роби на системата на капитализма който върви към прерастването си в комунизъм ръководен от големите банки и корпорации. Край на илюзията, че притежавате нещо. Вие сте притежание на банките и финансистите. Докато комунизма отричаше правото на собственост, ми капитализма ви взима собственоста с данъците и когато не можете да си плащате идват и ви я отнемат по закон отново. Радвайте се че имате още собствения си живот, докато можете. Глътнете ли хапчето на истината ще разберете, че не само сте никой, а и нямате нищо освен себе си. Живейте тук и сега защото практически вие нямате нищо на тази земя и нищо няма да отнесете с себе си!
Жив до смърта!
До писане, Дневник! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023