Пропускане към основното съдържание

И раз..и два

Здравей, Дневник!
Как да ти кажа измина и седмицата и месеца.... аз съм си същия откаченяк и започвам все повече да откачам.
Може би е от възраста от студеното време навън или от това, че 90% от хората с който излизам имат поколение и почва да ми харесва да ме тормозят дечурлигата и да се занимавам с тях!! Май започвам да мисля, че ми е време да имам свое поколение за което да се грижа и да ме нервира, Де тоя късмет.... хахаха
Определено аз няма да си намеря жена, ама може тя да ме намери. Споко затънал съм на дълбоко в нямане така, че която и да ме намери ще трябва дълго да ме дърпа от лайната.
Ако не друго то вече спя на истинско легло, подарък за коледа ми е от много скъп за мен човек!! Много ми е яко да се изпъвам на него като котър на трева. Гърба ми се пооправи малко след 15 години на походни условия спящ на разтегателен диван.
Е това не е всичко.
След молба за проверка на цената на спирачките BB7, които са комплект два броя с дискове от новия модел G3 2012г, в ebay поради недоразумение вече пътуват на сам... "такава цена няма и в България" и като дойдат ще си ги изкихам(тоест изгладувам или както се получи там). До някъде не съжалявам, а донякъде можеше и да изчакат. Случилото се случило вината си е моя. както казват на вълка му е дебел вратът защото си върши работата сам. Моя ме боли защото седя на течение и ходя след травмата в рамото ме схваща заедно с него при климатични промени... божке кат баромерър съм станал я рамото я коляното само не разбрах кое е за студено и кое за топло! Като схвана алгоритъма спирам да гледам прогнозата за времето!!! Ех старост нерадост. Като преминеш една възраст почваш да разбираш какво всъщност са травмите които си получил като млад и глупав, защото почват да ти напомнят горчиво за извадено рамо, падане от високо на коляно, влачене по гръб при падане с над 40 скорост от колело, гушкане на дървета при спускане и отказ на спирачки. Всичко това почва да напомня за себе си когато остаряваш.
Донякъде е гадно защото боли, после се сещаш какво е било и те навяват спомени, и то само хубавите!
Няма да се върна младоста, но винаги ще си остане лудоста по преживяното.
Е мисля че днешната страничка я нацапах добре... Който не му харесва написаното, да пточете това в ляво с червените букви...
До писане, Дневник, понеже още не мога да свикна да се филмирам!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023