Пропускане към основното съдържание

Нова Страница....

Здравей, Дневник!
Както се досещаш, отново е неделя и е време да напиша нещо в страниците ти.
Приключих етап от ремонта на стаята която обитавам. Не че искам да живея в панелка, но сега е някак по не знам как да се изразя... прибрана или подредена.... може би всичко което притежавам или съм имал нужда се събира в четири на четири метра... Не съм много сигурен, но е твърде вероятно....
Имам да разчистя още неща който не са ми нужни, но не искам да ги изхвърлям. Затова разпродавам в сайтове с обяви на 50% от реалната им цена нещата който не са ми нужни повече. Някак си това ме удволетворява сега. може би приключвам и етап от живота който живея. Може би е нова страница в него... Това ще го разбера много скоро!

Позанимавах се с колелото си тези дни, отрегулирах спирачките и скоростите както трябва, но ми липсват точните спирачки. Да реално Avid BB7 са спирачките с който трябва да е обзаведено колелото ми. Не знам дали на вас ще ви хареса, но за мен е плод на моето удобство и настроено за мен.
Това е резултата от над пет години тестове и карания в София и околностите включващи Люлин и Витоша планини. С преходи от 100 км когато имам възможност или по двадесетина почти всеки ден и наблюдения, в калта, в дъжда, по пътеките и по улиците.По всички терени които колездачите казват, че са крос кънтри. Да това е моето колело!!!
И така да продължим нататък. Ако не продам скоро колата ще видя мотор през крив макарон защото по точни сметки едното струва колкото другото. И разходите по поддръжката им е почти еднаква което означава ще ще кихам еднакво за двете... Ако взема мотор и имам кола, която карам от дъжд на сняг, ще плащам по две. Това бюджета ми няма да го издържи. И без това съм нископлатен персонал, дори незнам дали ще успея да си плащам сметките зимата която позакъсня... Като свие студа ще видим!!!! Според терморегулатора стаята която обитавам още не може да достигне 18 градуса постоянна температура,но 15 през деня достига при слънчево време. Оп зимата няма да е толкова слънчево май...
И така продължаваме да живуркаме и да сме щастливи че сме живи както и да "обичаме" продажните си политици дето ни докараха до тук! Сега щели да ни глобяват ако не гласуваме.... о неразуми уроди, АЗ ще гласувам, ама само за себе си!!!!! Обещавам го от днес и сега! 
Борете се за власт и да краднете колкото можете. Дойде ли мое тиранско величество на власт ще върнете всичко и в каторгата!!! Ще забравите и ксенофобията и това, че някой бил малцинство обединени от идеята, че аз съм ви страшния съд! Всяка глоба ще съдържа и обществено полезен труд, всяка присъда също, дори смъртната - осъдения ще работи до смърт!!! Няма да има мое твое- за хванат подкупващ- минимум десет години тежък физически труд, за подкупения двадесет. Без право на обжалване! За откраднал от държавата, отнемане на всичко негово и на семеиството му до трето коляно в полза на България плюс 40 години тежък физически труд след което доживотен тъмничен затвор, без право на обжалване!!
И най-важното дупетатите без имунитет, служебни автомобили и охрана!!! За да са близо до народната любов и да чуват тези който са ги избирали!!!
Мразя ги всичките дупетати и политици! Оф писна ми ще взема да запиша некаф чужд език и да фащам самолета за Русия там по Сочи, Армения, Азербайджан, Беларус, Казахстан,  Молдова, Узбекистан. Стига толкова!!!
И до писане, Дневник!!!




















































Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско