Пропускане към основното съдържание

Започна се!!

Здравей, Дневник!
След трагичните събития започна ремонта в стаята ми. Най- накрая започнах това което трябва да направя. От много години не съм пипал нищо в нея. Все си беше съшата.
Сега съм на походна позиция в хола и нямам настолен компютър с интернет, за това пък лаптопа ми още работи дори на тази си възраст. Все пак е произведен 2002... а стаята ми е ремонтирана през 1990... :) леле Надявам се до две седмици да съм се нанесъл обратно в стаята си...вече практична спалня, а мотора ли, ще почака. Всичко по реда си, малко съм суеверен и точно когато щях да се обадя за мотора да питам къде мога да го видя ми се обадиха с лошата вест.... Затова ще чака, не знам до кога, но за сега ще се средоточа върху ремонта. Дано утре тези от райфайзен най-накрая направят трансфера на заплатата ми, че имам сметки да плащам. Пък и не знам защо така бавят парите всеки път. Какво толкова все едно от германия ги карат с самолет, да толкова бавна е транзакцията.
За друго, Дневник, не се сещам....
До писане!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023