Пропускане към основното съдържание

Ubuntu 13.10 първо впечатление!!

Здравей,Дневнико!
Отмина поредната седмица и стария ми приятел от 6 години ми показа, че има нова версия на операционната система която ползвам.
Да от 13.04 преминах безболезнено за някакви си 4 часа на 13.10. И така изглежда по същия начин външно, но както не очакваше е малко по-бързо от към първоначално зареждане. Прави впечатление, че аплета за клавиатурната подредба не реагира при смяната на клавиатурата US към BG или обратно както в началото не реагираше и самата клавиатура. Час след това се получи ъпдейт и клавиатурата не започна да реагира на смяна с клавишната комбинация alt+shift, но от аплета реагира, което е доста дразнещо поради това че пиша както на Български така и на латиница(английски). Като тежест и бързодействие върху моята щайга си е същата. Можеше да го направят малко по-лек интерфейса като помислят за по-старите все още ползващи се таралясници като моя компютър! Да общо казано ново, но не точно или както се изразяват в авто бранша фейслифт и пипнато тук там по двигателчето и корубата, ама се нещо са оплескали. Ще го ползвам ежедневно и ще мога да кажа повече за него след повече от един ден. Все пак го инсталирах през ноща, а през деня имах доста ангажименти и не съм разцъквал достатъчно за по добро мнение. До тук с ubuntu 13.10!
Да така и си замина поредна седмица от нещото наречено живот. Тук ще вметна, че си продавам колата която толкова дълго изплащах и стягах или я бартеросвам за мотор от онези 50 кубиковите дето се водят мотопеди. Жалко, че хвърлих толкова труд и лишения за да имам нещо което не ме удволетворява и ми е в тежест. Някой ще си вземе кола от мен която ще кара и ще пее... Аз пък искам мотор за да правя същото да карам и да си пея... Може пък нещо да имам слабост към двуколесните машини....не бе направо са ми много голяма слабост!!! Друго не се сещам за сега и ще се радвам настоящата седмица да се случи нещо наистина хубаво и да мога да осъществя желанието си да карам двуколесно ендуро...
До писане, Дневник!!!
П.П. 27.10.2013: Хей след вчерашния ъпдейт на аплета и клавиатурата вече отговарят на клавишната комбинация "alt+shift" като същата вече може да се настрои от "text entry settings". Благодарности на екипа за бързата реакция за отстраняването на бъга.....

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023