Пропускане към основното съдържание

Каква "Радост"

Здравей, Дневник!
А да не е неделя, ама няма как да не ти се похваля!
Днес бях на зъболекар и.... опса са трябва да намеря 150 лева за да си платя зъбчето... Баси аз си мислех, че не е толкова скъпо, а то всичко направо изхвърчало нагоре! Направо ми потънаха гемѝите. Колко се радвам значи. А да смениха ни и електромерите с тези дето не може да ги излъжеш, за да ни лъжат по-добре. Всичко ми тръгна толкова надолу и назад, че ще трябва да се запътя към банката за един оувърдрафт с поне 2 заплати напред.. А кой ще ги връща ще видим!!!
С две думи, Дневник: направо закъсах.... нагазих дълбоко в лайната... не съм онлайн, а инлайна. :-)
До писане да знайш, нали там у неделята!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023