Пропускане към основното съдържание

Опасност... грипче

Здравей, Дневник!
Я сега се сети кой ден от седмицата е.... Днес ще мърсим...
Да отмина поредната калпава седмица от скапания ми живот и както аз си реших ще се жалвам "онлайна" като са да са миризливи. За работа няма да говорим в личен план съм на ръба да се разболея жестоко и както винаги ме заразиха....блях!!! За да избегна поглъщането на антибиотици почнах термо терапия или казано така да седя на топло,и рязко повиших хигената която поддържам!!! :–) За мен отоплителния сезон започна за да не се гътна по-зле. Мразя да съм болен, а и всички ресурси са насочени към топлоизлирането и звукотаковата на спалнята ми! Здрав сън, здраво тяло, макята си е тинтиритало!!!!
 Най-трудното е в часта с нямането на горепосочените ресурси и както изглежда на месец мога да покривам 1.2 квадрата от стената от 11 квадрата или за 10 месеца ще съм я покрил със собствени средства... Я съседа се изкашля, отдолу разпъват дивана....да и го натаковам и на панелната пещера!
 Трудно е, но няма как почнал си да живееш или го живееш или го живуркаш... това мренето нещо не ми се прави още, че не съм срещнал любовта, после може да пукна (горката женица ако ме обича ще посърне, а много ще се радват)!
Ужас нещо не ми се пише, не ми се бистри собствената ми нищета и нещастие... та има ли смисъл май само се оплаквам, а това ме причислява към групата на мразещите...
Спирам веднага, до писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023