Пропускане към основното съдържание

Размисъл ли?

Здравей, Дневник!
Както всяка неделя и днес е един от дните в който ще ти цапам страничка.
Та така, търся ли щастието... къде е то и защо се стремя към него... Мислих много и все още не мога да го измисля. Кое е моето щастие, къде е то? Защо не мога да го намеря, защо нямам стимул да го търся, какво ме спира? И разбрах, че не знам какво всъщност ме прави щастлив! Принципно имам още една седмица за размисъл, какво и защо. Както и време за почивка до Н-та степен, което включва от брутален мързел до правене на нищо!! А за тези който не го разбират се нарича почивка без финансови средства!!! Може ли да почнеш да живееш от заплата до заплата и точно това да ти е цел... да доживееш заплатата си!!! Не мислех че ще ми се случи, но за всяко нещо си има време и изглежда при мен дойде точно това... Какви ще са ми целите по нататък! Какви ще са ми желанията.. какво ще е бъдещето... Ще поживуркаме и ще видим..
До писане, Дневник!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023