Пропускане към основното съдържание

Неприятната истина

Здравей, Дневник!
Както се досещаш е неделя и, по една традиция от неопределено време на сам, сядам да ти нацапам поредната страничка.
Да отмина поредната седмица и въобще не съм доволен от нея, от себе си и от всичко. Все още търся добър вариант да се отърва от хлебарките освен стерилност и чистота. Все още се опитвам да намеря оптималния вариянт за шумоизолация на стената към съседа ми от към цена качество. Реално не съм достигнал до никъде. Помежду другото пуснах и колата която притежавам за продажба, защото реално тя ми носи само разходи и дефакто гордоста, че я имам ми вече е с в размера в парично отношение на нова кола произведена през тази година.
След стената ще последва пода,а мебелите в спалнята ми ще бъдат подновени постепенно и в удобен и практичен стил наречен компактност. Е това ще има да се влачи във времето поради финансовите ми невъзможности. Остана ми малко за изплащане и може да си взема хубава спалня и да спра да спя на фотьойла. Може би тогава ще се почуствам по-възрастен или ще мога да се наспя най-сетне на нещо удобно наречено легло в истинския смисъл!! Да трябва да направя 11 квадрата шумоизолация и 16 квадрата ламиниран паркет или проста аритметика ~400 лева за стената (като ефекта не е ясен) и ~300 лева за ламинат с дебела подложка за удърните шумове. След тези разходи ще има и още 500 лева за мебелите и ето една горе долу уюутна спалня! О да ама за да мога да направя тези разходи трябва да закупят първо колата ми.... Да нещата са вързани... освен ако не спечеля от тотото, но тук имам малък проблем - не съм пуснал фиш!

 Да неприятната истина е, че съм работещ-беден както много други хора живеещи в България. Защо ли, ми заради изискванията на европейския съюз и валутния фонд. Заради съсипаната от политическата сган икономика заради външни икономически интереси който обслужват. Заради слабомислието на тези които се оставят да бъдат управлявани и са равнодушни към всичко. За мен това правителство и онези народни представители са нелегитимни. Тоест смятам все още, че страната ми се ръководи от шайка добре облечени престъпници. Не признавам това правителство. И няма да гласувам за друго подобно. Ще гласувам единствено за себе си и за България, ако ще и с калашник в ръка! Може да кажете, че това е екстремизъм... ми наречете го както искате, но от 1989 надеждата за промяна се изчерпа, светлото бъдеше и изхода от прехода се вижда единствено на Терминал 2 - заминаващи. Недоверието в свободата е пълно, разрухата е видна отдалече.  Всичко свято е потъпкано, остана да си теглим куршума или да го пуснем на някой друг в името на България!
Писна ми да нямам, както казах в предишния си пост. Писна ми да ме лъжат. Изглежда да си независим е точно това, нищо да не зависи от теб!!!
До писане, Дневник!!
 Creative Commons License
All this works is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023