Пропускане към основното съдържание

Нисшите отсам реката...

Здравей, Дневнико!
Отново е онзи ден от седмицата в който ти цапам страница... Страница от моя живот спомен който да чета и да съжалявам за отминалите дни!!!
Да отново е неделя и е края на тази седмица, която ще запомня с нищо! Голямо и кръгло като сапунен мехур готов да се пръсне и да остави въздуха свободен!!!
Знаеш ли че одавна не съм се радвал истински на нещо... загубил съм и онова как му викаха забавление... Може би оцеляването е по-належащо или пък не!!! Може от горещината вече да изкуфявам и процесора ми централно да отказва... а той си отказва не го отричам при над 32 градуса направо зацикя и ме оставя в едно неопределено състояние на липса на контрол!!!! Не че съм и супер умен... все пак след 3-те падания с комоцио трудно помня имена, но това си има и весела страна да другите ми се смеят!!! Може би и това е подигравка на съдбата защото неискаики помня други неща и имена на хора който не са ми нужни!!! Брутално.... май съм психо нещо!!! :-) Все повече ме тормози неистовото държание на съседите по апартамент и недоспиването заради тях... Но на кой му пука нали те спят през деня...
Имам нужда от почивка и то достатъчно дълга за да си почина да се наспя да видя поне една забележителност в скапания си живот на оцеляване!!! И може би най-накрая да запижа един курс по чужд език защото да гледаш филни на английски и да четеш не означава че можеш да се изразяваш както трябва!!
Трябва да направя нещо със скапания си живот или да избухна в кризата на средната възраст!!!
Може би, но надали...
До писане, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023