Пропускане към основното съдържание

Но Хот Улотър...

Здравей, Дневнико!!!
Както се досещате отново е неделя и цапам поредната страница на сайта си!
Никой не карам да го чете, но аз ще си го списвам.
 Изтече и поредната седмица. През нея освен упражнението на работа и в къщи друго не съм правил. Но началото на края на седмицата бе жестоко.Спряха ни топлата вода за седмица тоест до другия петък. За това пък идиотите ми съседи от съседния вход отново (пореден път) се събраха на купон и тормозиха живущите до 4 и малко сутринта с пиянски песни викани с пияни гласове, в събота бяха по-скромни до 2 през ноща (Баси комплексарите са да знаете, да крещиш глупости,да се напиваш защото нямаш нещо и да биеш по стените и земята е чисто комплексарски изблик). Но нали знаете всичко се връща и съм им замислил връщане.... о какво връщане само да разбера коя им е колата няма да могат да си я изчистят никога.... дори двигателя.. освен в "Надин"(-фирма за Скрап) :-) И така недоспал в събота направих един тигел по околовръстен път Южна дъга за да посвикна с предавките на шосейката... Да сега ми е по-тежко
с касета на шлиц HG-CS30I -7 скорости и зъбчатки 11-13-15-18-21-24-28Т зъба от 14-16-18-20-22-24-28T на MF-TZ21 свободното на резба преди 4-ти зъб ми беше любим 20 към 39 бе като песен, но сега там има 2 зъба по-малко и ми е по-тежко, а една на горе е по-леко!!! Блях какво се оплаквам за сметка на това 50-11 наистина е хубава скорост за спускане направо летя!!! Продължавам събирането на пари за да си закупя телевизор 22-24'(инча) с функция монитор на който да гледам някой и друг филм. Все пак се абонирах за кабелна която предлага каталог филми срещу някой друг лев мога да гледам готини филми HD.. Предимството на IPTV-то. Минах и на новото Ubuntu 13.04, но го поразръчках и сега изглежда така:
стария Gnome върху новата операционна. Ох от кога го мъчех да го направя и все нещо обърквах, но като недоспал дори не си спомням какво наплесках в конзолата та тръгна??? Радвам се че сега върви. Флаша нещо се ебава, но и него ще оплескам и ще видим.  Друго нещо не се сещам за момента... и затова ДО ПИСАНЕ!!!!
До скоро, Дневник!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Влог пореден и сметката

Casio G shock GA B2100

Едно пътуване Изток Запад планинско