Пропускане към основното съдържание

Викенд... или!!

Здравей... нови, Дневнико!
И така отмина поредната седмица от моя живот. Доста уморителна и напрегната. През почивните дни
реших да се поотпусна малко и да излезна от София. Не бях правил подобно нещо от месеци. И отидох на гости на баща ми в малко китно селце до река.... и както винаги заснимах....Щрак..щрак
Не гледайте да не ви се завие свят... Голямо щтракане падна! Ужким бе почивка, а то по-изморително и накрая бам разплух се с електронната книга в ръка защото батерията на фотоапарата свърши....
Ей ама голям съм почиващ значи не мога да си намеря място като се заразпочивам!!! Също така, така се наспах като не съм в собственото си легло, че като се прибрах в панелката се сгромолясах и заспах за два часа... Сега докато пиша очите отново ми се затварят, а вратът ми е още малко схванат от възглавницата... Другия път си взимам моя! След употребата на количество био продукти(естествена храна произведена в двора на къщата) организма ми още се чуди какво е това и дали става за смилане и преработка! Определено от био храната ще отделям и био производни... едните вече ги усещам във въздуха - био чисто гориво стомашно производство!!! :-)
Както и да е живота продължава, утре пак в сивото ежедневие...
До писане, Дневник!!!
  Creative Commons License
All this works is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023