Пропускане към основното съдържание

HHO Cell

HHO клетката която  ще покажа е  сглобена от боклуци за без пари… Така същата тази клетка свързах към зарядно за автомобил след като я обезвъздуших с разтвор на чешмяна вода и сода бикарбонат. Производството на HHО или нещо подобно, все пак има доста хлор и други минерали в чешмяната вода, започна почти веднага при 1 ампер, но малко като количество може би 10 милилитра в минута. бях изкарал маркуч от тази бяла бутилка до чаша с вода и там пробвах избулбукващия газ който пукаше веднага след излизането на повърхноста,но след близо 30 мин работа на клетката. Е вече нямам бяла бутилка. В гърлото на бутилката се събира около 60-100 милилитра газ и след тестовете още незагасил свеща над чашата извадих маркучето от нея….. реакцията беше умопомрачителна радвам се че бях покрил с найлони пода и бях изключил вече тока. Всички щуцери от горната страна и капачката се разделиха с бутилката и тя самата подскочи към 10 сантиметра отскачаики от кашона на които бях я сложил и разпръсна като парцал… Установих водата не гори…. тя гърми и то яко!!! От тук на татък ще се ми трябва нов съд за производство както и искрогасител задължително. Ето и Творението HHO Cell:



This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License

Малко предистория.....

Коментари

Популярни публикации от този блог

Casio G shock GA B2100

Влог пореден и сметката

Влог пореден 04 04 2023