Пропускане към основното съдържание

За спирачната течност

Говорих с един човек който ме вдъхнови за това видео...
За тези който няма да разберат за какво говоря в него...
Спирачната течност се използва в хидравличните спирачки на автомобили, мотоциклети и вече от няколко години са на пазара и хидравличните велосипедни спирачки за планински и от година близо и шосейни велосипеди.
 Някой сигурно са запознати с това, че разпечатана трайноста на тази течност е 2 години като се има пред вид че е хидроскопична. Казано по друг разбираем начин поема влагата от въздуха и проникващата през уплатненията на системите в който се ползва. Според изследвания в рамките на две години поема толкова вода че точката и на кипене пада до критичната и използването и в спирачни системи поражда проблеми като корозия на елементите и създаване на въздушна торба в елементите на системата при нискотемпературното и кипене. Друго което е интересно е че при намаляване на течноста в разширителния съд не трябва да се долива! Да намаляването на течноста означава износване на фрикционните (спирчните) елементи така наречените накладки. При реална липса на течност има много голяма вероятност от теч и е много опасно да се ползва превозното средство преди да се отстрани неизправността.  Това води до нефункциониране на спирачната система. затова е силно препоръчително подмяната и да става на 2 години или при по влажен климат по често.
 Е това беше който не ми вярва да се образова като прочете малко дебели книги!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Смяна лост Спирачка Yamaha Majesty YP400

неделната ми занимавка при 3 градуса навън! Така де .....

За велосипедите

Те поредното водео.....

08.01.2017

Номер 100 от изчистения ти вид след местенията по различни места и честит ти  17 рожден ден от 2000 година те местя насам натам и те трия от разни платформи или собствен хост за да се законтриш тук и от 31.12.2016 си с ново заглавие: I Getov Да това ти заглавие ще остане докато се ровя, поствам и правя видео в интернет. То е последно както и последния ми как му се вика никнейм е точно този "IGetov" така че..... Опа, Дневник! Може би това е... не това е първия ми пост тази година! И както очакваш при минус 13 градуса не ми се върши нищо по мотора.