неделя, 13 август 2017 г.

Любов..

Здравей, Дневник!
Ми то вече направих резервациите и утре отлитам с скутера да видя и аз нещо от тази България без да ме спешат клиенти и да бързам да хвана на някой работното време за да му доставя продукцията!!! Да утре рано сутринта изчезвам от мръсната и гадна София със скутера си и отивам да видя две крепости от историята на България... Царевец в Търново и Калиакра на нос Калиакра там някъде горе на морето ни!Както казват обиколи родината да я обикнеш и да сега ми е паднало...
 Другото е Любовта... Ми когато ревнуваш някого от някой друг значи го обичаш. Може би това че съм неискан генетичен материал от 99% от жените които харесвам ме карат да не мога и не искам да свалям която и да е!!! Ма съм си тъпо и грозно копеле. Нито прочетените книги нито знанията ми, нито обноските ми ще спечелят някоя. Просто жените харесват или боклуци или хора с пари който да им дават това което искат (сигурност, дом, необходимите им глезотийки с които са свикнали). Примерно Богата жена никога няма да тръгне с беден мъж ако не е някой красавец с нужните генетични способности за да подсили рода. Това е природен закон от милиони години. Така че колкото и да ревнувам тази която харесвам когато се сваля с друг просто не съм подходящия. Несподелена любов най-боли.. затова яхам скутера и отивам да се забавлявам както аз си знам гъз път да види!!! Друго би било ако тя бе с мен... ех мечти..
До писане, Дневник! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар